Kako da pronađeš svoj miris

Probaj ga! LR nudi praktične uzorke mirisa u StarBox-u. Mirisi prvo naprskaj na papirnu trakicu i kada nađeš onaj koji ti se dopada, naprskaj i na svoju kožu. Naime, tu će se tek razviti pravi miris i tako možeš odlučiti da li ti se dopada ili ne. Savet: isprobaj najviše 4 mirisa jedan za drugim i potom napravi kratku pauzu. Pri izboru parfema važna je i prilika u kojoj želiš da ga koristiš. Parfem treba biti odraz tvog karaktera i mora mu se prilagoditi: prirodno-sportski ili radije romantično-elegantan? LR nudi široku paletu za izbor.

KOMBINACIJE MIRISA
Neverovatno ali istinito: u jednom parfemu krije se preko 200 mirisnih nota. Naravno, oni čine osetljivu skladnost ravnoteže parfema. Ukoliko koristiš nekoliko raznih parfema u isto vreme, narušićeš ovaj sklad i stvara se neharmoničnost kora razbija lični karakter parfema. Savetujemo upotrebu jednog parfema “od glave do pete” radi očuvanja harmonije.

KAKO PRAVILNO KORISTITI PARFEM?
Naprskaj parfem na kožu i ostavi da se osuši. Ni u kom slučaju ne masiraj ili utrljavaj u kožu jer tada miris gubi svoj intenzitet. Čisti parfem zbog visokog sadržaja parfemskog ulja dovoljno je koristiti u maloj količini. Najčešće je dovoljno jedno prskanje na celu površinu kože. Najidealnije su površine gde su arterije odmah ispod kože zbog dobre prokrvljenosti. Na ovim mestima je koža posebno topla i zbog toga je otpuštanje mirisa najintenzivnije. To su dekolte, unutrašnja strana ručnog zgloba, pregib kolena i lakta i vrat. Ne zaboravi ni slavno mesto za prskanje iza uva!

RAZLOG ZBOG KOGA NE OSEĆAŠ SVOJ PARFEM POSLE NEKOG VREMENA
Prirodno je da se posle nekog vremena privikneš na svoj parfem. Ukoliko redovito koristiš isti parfem, tvoj nos se posle nekog vremena privikne na njega. Drugi u tvojoj okolini i dalje intenzivno osete miris koji nosiš. Savet: češće menjaj svoj parfem! Nemoj koristiti samo svoj omiljeni miris nego biraj među raznim parfemima prema svom raspoloženju i prilici za koju ga biraš!

JEDAN PARFEM-RAZNI MIRISI
Dva glavna razloga zbog kojih se ovo dešava su kvalitet kože i ishrana. Miris parfema reaguje na miris same kože i na svakoj koži se ispoljava individualno. Tako, na suvoj kooži parfem neće biti toliko intenzivan kao na primer na masnoj koži. Baš iz ovog razloga može se desiti da neki parfem koji vam se na drugoj osobi jako dopada, na vašoj koži neće biti ni sličnog mirisa. Ostali važni činioci su na primer raspoloženje i deo dana. Parfem koji je pogodan za veče, možda je napadan za dnevnu upotrebu.

ČUVANJE PARFEMA
Parfeme treba čuvati na suvom i hladnom mestu, po mogućnosti u originalnoj ambalaži. Izloženost jakom suncu može promeniti boju i intenzitet parfema ali i skratiti vreme koje se parfem oseća.


5 GLAVNIH NAČELA LR PARFEMA

1. Kreacija

LR-ov inovatnivni koncept u celini – od prekrasnih mirisnih nota, preko marketinga, do ambalaže – u potpunsti je razvijen u nemačkom centru. U tom procesu učestvuju kreativni međunarodni timovi i vrhunski parfemi podjednako. Naravno, i proizvodnja se odvija u Ahlen-u.

2. Kvalitet

Trajnost LR parfema je mnogo duža nego kod drugih proizvođača, zahvaljujući visokom sadržaju koncentrovanog ulja parfema. Eau de parfemi na tržištu obično sadrže
10-14% ulja parfema.

3. Šarenilo vrsta

Tri razlicite kategorije – mirisi zvezda, dizajnirani mirisi i LR Classics – obezbedjuju veliku pokrivenost trzista. Promisljena koncepcija nudi ekskluzivnu raznovrsnost koje odgovaraju svakom ukusu i novcaniku.

4. Mirisi zvezda

LR je razvio jednu svetski jedinstvenu koncepciju. Međunarodne filmske, dizajnerske, modne zvezde iz sveta zabave, u uskoj saradnji sa LR-om dizajniraju svoje lične mirise.

5. Stručnost

Stručnost mirisa LR-a potvrđena je višestrukim nominacijama za nagradu DUFT STARS.


MIRISNE NOTE:

3 osnovna gradivna elementa, glavni, srce i osnovni miris, od koga se parfem sastoji i iz čijeg redosleda zrači savršena harmonija:

Glavni miris je prvi talas mirisa koji osetiš kao nalet kada na sebe naneseš parfem. Tada u stvari i odlučuješ da li ti se parfem dopada ili ne.

Srce parfema se onda otkriva kada se glavni miris polako izgubi i nestane. Ovo je centralni karakter parfema. Njega osećamo znatno duže od glavnog mirisa.

Osnovni miris je treći i ujedno i poslednji nalet mirisa koji leprša i u glavnom mirisu i u srcu parfema, ali je jedini element u parfemu koji se još satima oseća posle prva dva elementa.


ABECEDA MIRISA

Aromatičan: karakteristične odlike začinskog bilja (bosiljak, ruzmarin, lavanda), najčešće se pojavljuje u muškim mirisima.

Bergamot: zeleni citrus, svež, začinski i slatkasti miris.

Citrusna faza: lagani miris, sočnog, osvežavajućeg karaktera. Ovakvi su na primer narandža, limun, bergamot, limeta i grejpfrut.

Cvetni: miris cveća koji se najčešće sreće u ženskim mirisima ali se pojedinačno mogu naći njegove naznake i u muškim mirisima.

Čempres: jedna od kategorija ženskih mirisa. Naziv potiče od parfema koji je 1917. dizajnirao Fransoa Koti. Naziv čempresni miris, kao glavni činilac i pačuli, u kombinaciji sa hrastovom mahovinom kao osnovnom fazom upućuje na njegovu raznolikost.

Drvenasti miris: ovakve su na primer kedrovina ili sandalovina ali i pačuli ili vetiver koji su najčešći činioci sonovne faze mirisa. Drvenasti mirisi se tradicionalno koriste pri izradi muških mirisa, mada se sve češće pojavljuju i u ženskim mirisima.

Gurmanski: miris čokolade, likera, kafe, meda, karamele, prženog šećera, badema, itd.

Iris: cveće koje spada u kategoriju latičastog cveća; iz korena se izdvaja drvenasti slatkasti miris koji parfemima daje notu muževnosti.

Jantar: topao i težak miris, blago sladak i aromatičan. Daje parfemu istočnjačku notu.

Jasmin: jedan izuzetno poseban sastojak koji se koristi u većini ženskih mirisa. Intenzivan, slatkast i zavodljiv, prijatne medene faze.

Kardamom: popularan začin arapskih zemalja; čest sastojak parfema zbog svog začinskog, aromatičnog mirisa.

Kedrovina: drvenast, topao i suv miris. Često upotrebljavan pri izradi muških mirisa.

Morska faza: sveža, prozirna a u isto vreme jaka mirisna faza uz koji vezujemo lagani morski povetarac, vodopad ili možda okean.

Mošus: zrači prirodnom toplinom i slatkosti. Beli mošus se često koristi u parfemima jer iza sebe ostavlja osećaj čistoće, nežnosti i negovane kože.

Neroli: miris cveta gorke (Seviljske) narandže. Aromatičan, gorko-slatki, voćni, lagani cvetni miris koji dočarava Sunce i toplinu.

Orientalni: topao, jak, osećajan i opojan – često ga koriste uz egzotično cveće, vanilu, jantar i tonka pasulj.

Oud: smola drveta Agara je jedan od najskupljih sastojaka za parfeme na svetu. Na istoku oud je
poznat preko dve hiljade godina ali se tek nedavno rasprostranjeno koristi u svetu. Sve češće se ovaj egzotični sastojak koristi i na zapadu.

Paprat: spada u kategoriju muških mirisa i pokriva smer u kome se mešaju citrus kao osnovni miris, lavanda, muškatla i drvenaste faze (hrastova mahovina i pačuli).

error: Zabranjeno kopiranje